Hello - Reisverslag uit Helmond, Nederland van geertverberne - WaarBenJij.nu Hello - Reisverslag uit Helmond, Nederland van geertverberne - WaarBenJij.nu

Hello

Door: Geert Verberne

Blijf op de hoogte en volg

04 Augustus 2013 | Nederland, Helmond

" En wanneer vertrek je?"

Dat is op dit moment een van de vragen de het meest word gesteld aan mij,want na maanden van voorbereiden is mijn stage naar Australië aanstaande. Vandaag over 2 weken (18 aug '13)vertrek ik samen met mijn klasgenoten en maatjes Sven de Leeuw en Rick Kluitenberg naar Geelong, Australië. Dit word voor de komende maanden onze nieuwe thuishaven.

Vanuit Schiphol vliegen we eerst naar Abu Dahbi (Verenigde Arabische Emiraten). Om vervolgens vanuit daar naar Sydney (Australië) te vertrekken.

Op Deakin University ga ik onderzoek doen op aasetende insecten. Hierbij ga ik kijken of deze insecten drugs of toxines in zich hebben. Nog niet veel informatie maar genoeg om te goed voor te bereiden.Een echte forensische stage.

In ieder geval kijk ik erg uit naar dit avontuur. Ik zal jullie zo goed mogelijk op de hoogte proberen te houden.

  • 17 Augustus 2013 - 22:07

    Jan Leenen:

    Hoi Geert,

    "Nog 1 nachtje slapen" .
    Een goede en gezellige reis en veel succes 'Down under'. No worries mate!
    groeten,
    Jan en Nellie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 04 Aug. 2013
Verslag gelezen: 552
Totaal aantal bezoekers 8003

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2013 - 02 Februari 2014

Internship Deakin University (Geelong Australië)

Landen bezocht: