Wake Up! - Reisverslag uit Sydney, Australië van geertverberne - WaarBenJij.nu Wake Up! - Reisverslag uit Sydney, Australië van geertverberne - WaarBenJij.nu

Wake Up!

Door: Geert Verberne

22 Augustus 2013 | Australië, Sydney

Heey iedereen,

Na een vlucht van ongeveer 25 uur waren we dan eindelijk aangekomen in Sydney. De reis begon al goed door dat ons vliegtuig een technisch mankement had. Ondanks dat we heel weinig geslapen hadden, hadden we snel een hostel gevonden. (wake up!!). We hebben daarna de stad onveilig gemaakt door een citywalk te doen. Deze liet de mooiste stukjes van Sydney zien. Zo zijn we naar de havens geweest, naar the opera house en naar de botanic gardens en Chinatown. Daarna weer terug naar de hostel.

De volgende dag (21-08-13) hadden we een beach tour gedaan. Hierbij kwamen we langs verschillende strandjes rond de suburbs van Sydney. De tour eindigde op Bondi beach. Daarna weer terug naar de hostel voor een hapje te eten en wel verdiende nachtrust.

De volgende dag (22-08-13) zijn we uitgecheckt bij Wake Up en gingen we naar een ander deel van Sydney waar we nog niet geweest waren. Kings cross. we checkten daarin bij de hostel Jollie Swag. We hebben dit deel van Sydney een beetje rond gelopen en kwamen bij de marinehaven uit en bij een van de vele winkel straten.

Voor morgen staat op de planning dat we Jollie Swag weer verlaten en dat we naar de Sydney zoo gaan om dan eindelijk toch maar eens wat koala, kangaroo's en andere bekende Australische dieren te aanschouwen.

Waarschijnlijk vertrekken we zondag (of maandag) naar Melbourne om dan z.s.m. een appartement of huisje te fiksen voor de stage.

Hier laat ik het voorlopig weer bij en ik informeer jullie snel weer!

• 22 Augustus 2013 - 13:59

Hanneke:

Hoi leuk om je blog te lezen. Heerlijk om even uit te rusten en vakantie te vieren voor je stage begint.
    En is Sydney net zo mooi als ze zeggen.
    Hoe gaan jullie naar Melbourne of weten jullie dat nog niet. Met een auto of met het vliegtuig? Nou ja dat horen of lezen we wel.
    Heel veel plezier en een kus van ons

• 22 Augustus 2013 - 14:04

Ruud :

yo Geertje, goed te lezen dat je goed bent aanbeland in Sidney. Jullie hebben al veel bekeken in een hele korte periode zeg. Vooral de beaches klinkt lekker. Veel plezier nog in de zoo, doe de koalas, kangas en andere aussies de groeten van mij! Have fun en een goede reis richting Melbourne! Greetz from Mierlo, Ruud

• 24 Augustus 2013 - 10:49

Ria:

Heey Geert,
    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen. Het lijkt me niet mee te vallen om zo lang op een stoel te hangen! Of werd je verwend door een knappe stewardess?
    Mooie foto's heb je al gestuurd,hoe warm is het daar nu?
    Ga nog maar lekker genieten voor het echte werk begint!
    Blijf je volgen via je blog maar je hoeft natuurlijk niet alles prijs te geven!
    Dikke kus van je tante Ria:-):-

• 26 Augustus 2013 - 14:16

André:

Hallo Geert,
    Zo te lezen gaat alles voorspoedig, fijn te lezen.
    Maak er wat van, en zorg dat het onvergetelijk wordt.
    Groeten van André en bea

• 29 Augustus 2013 - 12:34

Karin:

Hoi Geert,

Hmmm, ben toch wel jaloers. Fijn dat jullie goed bent aangekomen. En nog even genieten voordat het 'echte' leven begint aan de uni. Ik ben benieuwd of je aan het einde de Didgeridoo kan spelen......Anyway, stay cool and stay safe. Looking forward to read about your next adventure.

Karin

• 08 September 2013 - 20:40

Ambro:

He geertje
    Leuk om te lezen dat je het leuk hebt.
    Geniet ervan jongen. Ik blijf je volgen.